دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1400 - 20:51

بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا| سومین مدال برنز ایران قطعی شد

در چهارمین روز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، ابوالفضل دانا تنها نماینده کشورمان با شکست بوکسور هندی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.
کد خبر : 645723
بوکس



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه در شهر امان اردن آغاز شد و به مدت ۱۳ روز ادامه خواهد داشت.


امروز و در چهارمین روز مسابقات، ابوالفضل دانا در رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی وزن ۸۰+ کیلوگرم جوانان به مصاف راکی چائوداری بوکسور قدرتمند هندی رفت و با ارائه نمایشی زیبا موفق به شکست حریفش شد و با صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. دانا در این مرحله به مصاف عبدالعزیز عبدالرخمانوف از ازبکستان خواهد رفت.


پیش از این علیرضا موسوی و سیدعلی‌اکبر میراحمدی با برتری مقابل رقبای خود ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنزشان را قطعی کرده بودند. مهدی کاظمی و نیما بیگی نیز با برتری مقابل بوکسورهایی از فیلیپین و فلسطین به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.


هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران بر عهده رضا مهدی‌پور به‌عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به‌عنوان مربی است. در این مسابقات مهدی شفیعی نیز سرپرستی تیم کشورمان را عهده‌دار است.


انتهای پیام/۱۱۹



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته